بازاریابی اینستاگرام

آشنایی با اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و پرکاربرد در دنیای امروز است که به خاطر طراحی خاص دسترسی به این برنامه برای اکثر افراد بسیار ساده است . در حقیقت ویژگی شاخص اینستاگرام سادگی در عین جذابیت محتوا ، و دسترسی آسان به برنامه ، متناسب با نیاز های شخصی و حرفه ای هر فرد است . امروزه بازاریابی اینستاگرام از قدرت تأثیر گذاری بسیار بالایی بر روی مخاطبان خود برخوردار است .

برنامه اینستاگرام در بازاریابی اینترنتی نقش بسزایی داشته و برندهای بسیاری از طریق این شبکه برای معرفی محصولات و خدمات خود اقدام نموده اند. همچنین کسب و کارهای زیادی برای برقراری ارتباط با مشتریان از اینستاگرام بهره می گیرند . در وضعیت رکود اقتصادی که بیشتر مشاغل سنتی رو به منحل شدن می روند، افراد زیادی توانسته اند از این رسانه آنلاین در جهت کسب درآمد بیشتر استفاده کنند . پیشنهاد ما به شما به عنوان یک کارآفرین این است که با یک برنامه ریزی صحیح موفقیت خود را تضمین نمایید . برنامه ریزی صحیح نیازمند اجرای کمپین های خلاقانه ای است که توسط افراد با تجربه در این زمینه طراحی و اجرا می شود .

بازاریابی اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام

خدمات دیجیتال مارکتینگ

اینستاگرام نسبت به سایر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و غیره… از قدرت بیشتری برای تأثیر گذاری بر روی مخاطب برخوردار است . زیرا نوع دسترسی آسانتری دارد، همچنین این شبکه اجتماعی پیوسته در حال ایجاد نوآوری در خدمت رسانی جهت راحتی برای کاربران است . برای مثال یکی از این قابلیت های جدید و محبوب استوری است . این ویژگی اینستاگرام موجب ایجاد تجربه کاربری مناسب و در نهایت رشد چشمگیر تعداد کاربران در تمام دنیا شده است .

در این بخش از خدمات ( دیجیتال مارکتینگ ) ، استراتژی هایی در جهت جذب مشتری و یا تبدیل مخاطب به مشتری دائمی به وسیله کمپین ها ، تبلیغات ، و شرح خدمات به صورت تولید محتوای متنی ، تصویری و ویدئویی ارائه می گردد . ما با استفاده از این استراتژی ها می توانیم دیدی درست از خدمات و محصولات شما به مشتریان ارائه دهیم و با برند سازی صحیح ، اثر مثبت دیده شدن را در جهت اعتماد سازی مخاطبان بکار گیریم .

ویژگی اینستاگرام در بازاریابی آنلاین

  • اینستاگرام با داشتن قابلیت سرچ مخاطب را به سمت هدف نهایی سوق می دهد در این راستا قابلیت جدید با نام shopping tags می تواند مشتری را به شما وصل نماید و بدون شک معرفی قابلیت تگ خرید محصولات در اینستاگرام باعث تغییر و تحول گسترده ای در بازاریابی اینستاگرام می‌شود . هشتگ ها ابزار هایی ساده و سریع برای نمایش هرچه بیشتر محصول و یا سرویس شما به کاربران بیشتر است.
  • جستجوی بصری از دیگر قابلیت های اینستاگرام است که می‌تواند براساس علایق کاربر هرآنچه که دوست دارد از فشن ، غذا یا لوازم خانه و حتی خدمات را به شما در اینستاگرام نشان دهد.
  • توصیه کردن به دوستان بعد از تاثیرگذاری مثبت یک پست اینستاگرامی از طریق دایرکت امکان دیگری در جهت بازاریابی اینستاگرام است. در جریان همین امکانات تبلیغاتی که اشاره شد، اینستاگرام درحال ورود به حوزه جدیدی از تبلیغات بر روی پلتفرم خود است.
  • قابلیت دیگر اینستاگرام استوری و لایو است که توانسته جذابیت فوق العاده ای برای خیلی از کاربران داشته و از آنجایی که روز به روز بر محبوبیت این شبکه اجتماعی افزوده می‌شود، نیاز است بازاریابی آنلاین کسب و کار خود را برای این تغییرات استراتژیک آماده کنید. شما می‌توانید با محتوا سازی خلاقانه عکس و فیلم های مرتبط با برند خود پست کنید و در حقیقت تبلیغات مستتر داشته باشید .
  • از دیگر امکانات اینستاگرام که مهمترین آن نیز می باشد ، تغییر پیج از حالت شخصی به حالت تجاری می باشد که می توان به صورت خیلی حرفه ای تر استراتژی مربوط به بازاریابی اینستاگرام را پیاده سازی نمود .

تحول در بازاریابی اینستاگرام را به حرفه ای ها بسپارید!

قبل از هرگونه اقدام برای بازاریابی آنلاین باید هدف خود را به صورت دقیق مشخص نمایید . حال با توجه به هدفتان ، برنامه شما برای تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ هدف شما تعیین کننده گام های پیش روی شماست . در این راه وجود افراد با تجربه و قابل اعتماد می تواند مسیر صحیح را به شما نشان داده و جلوی هزینه های گزاف و بیهوده شما را گرفته تا در کمترین زمان به سوددهی قابل توجهی برسید .گروه ۷ رسانه با توجه به فعالیت دیرینه خود در این زمینه و داشتن علم روز در زمینه دیجیتال مارکتینگ می تواند بهترین مشاور در این زمینه باشد .

بازاریابی اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر شما به این شبکه اجتماعی به عنوان بستری پویا برای بازاریابی نگاه‌ می‌کنید و قصد دارید خدمات و محصولات خود را به تعداد افراد بیشتری نمایش دهید تا بازخورد بهتری کسب نمایید ، افزایش فالوور (تعداد افرادی که عضو پیج شما می شوند و برند شما را می‌شناسند) یکی از راه هایی است که می توانید انجام دهید . افزایش فالوور در اینستاگرام نیاز به  رعایت مجموعه ای از اصول تکنیکی و تولید محتوای مناسب با فضای شبکه های اجتماعی دارد. در صورتی که به دنبال افراد با تجربه و امین در این زمینه هستید می توانید از تیم ۷ رسانه در جهت رسیدن به اهداف خود در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده کنید.

تولید محتوا در جهت بازاریابی اینستاگرام

اگر شما به دنبال تولید محتوای جذاب و کاربردی در اینستاگرام هستید پس می بایست به قوانین و متد های  بازاریابی محتوایی آن آگاهی و اشراف کامل داشته باشید. سرمایه‌گذاری دقیق و هدفمند بر روی محتوا می تواند شما را زود تر به هدف رسانده و سودی بیش از آنچه شما سرمایه گذاری نمودید به شما بازگرداند . همچنین داشتن محتوا با استراتژی های از پیش تعیین شده (مانند کمپپین ها …) و در نتیجه قرار گرفتن در اولویت فکری مخاطبین، می تواند به نحوی اثر گذار باشد که مخاطب شما را ابتدا به یک مخاطب پیگیر و سپس به مشتری و در نهایت به مشتریان دائمی مبدل کند .

در نهایت این نکته را هم نباید فراموش کرد که داشتن پست های با محتوای باکیفیت نیاز به بازخورد بالای مخاطبان و اشتراک پست بین دوستان دارد . از طرف دیگر تنها میزان لایک و فالوور به منزله موفقیت یک کسب و کار نمی باشد اما داشتن تعداد فالوور حقیقی نشان از میزان اعتبار یک پیج خواهد بود .

شما می توانید جهت اطلاع از شرح خدمات و تعرفه های ما در زمینه دیجیتال مارکتینگ با تماس بگیرید .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *